Koulutukset

Selkäliitto järjestää jäsenyhdistyksiensä hallitusten jäsenille ja muille aktiiveille koulutusta järjestötoiminnan perusteista sekä kouluttaa liikuntavastaavia ja vertaistukihenkilöitä. Tutustu myös Opintokeskus Siviksen koulutustarjontaan. Liitto ja yhdistykset saavat tukea koulutuksiin Opintokeskus Sivikseltä.

Selkäliitto kouluttaa myös terveydenhuollon ammattilaisia selkään liittyvissä asioissa sekä luennoi yrityksissä, messuilla ja muissa tapahtumissa.

Voit tilata Selkäliitosta asiantuntijan luennoimaan esimerkiksi henkilökunnan tyky-päivään selän itsehoidosta eli siitä, mitä työntekijä voi itse tehdä edistääkseen selkänsä hyvinvointia. Asiantuntijamme ovat kaikki fysioterapeutteja, joilla on useiden vuosien kokemus selkäneuvonnasta ja selän terveyden edistämisestä.

Kysy lisää: toiminnanjohtaja Kirsi Töyrylä-Aapio, puh. 040 730 2150, kirsi.toyryla(a)selkaliitto.fi

Koulutuksia syksyllä 2020

Verkkokoulutukset (Zoom)

• Tutustuminen uuteen jäsenrekisteriin – mikä muuttuu jäsenpalveluissa? 29.9.2020 klo 17. Koulutus on tarkoitettu ensisijaisesti selkäyhdistysten jäsenasioita hoitaville.

• Liikunnanohjauksen koulutuspäivä 3.10.2020.

• Toimintatonni-avustuksen hakeminen – miten teen hyvän hakemuksen? 6.10.2020 klo 17

Tietosuojaseloste

Selkäliitto